پاورپوینت آشنايی با استانداردهای سري 9000

دسته بندي : مدیریت » مدیریت کیفیت
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنايی با استانداردهای سري 9000،
در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مفهوم استاندارد و انواع آن
مزاياي به كارگيري استانداردهاي بين المللي از نگاه هاي مختلف
تاريخچه استانداردسازي در سطح بين المللي
معرفي سازمان ISO
تاريخچه تدوين استانداردهاي سري 9000
معرفي كميته فني 176
تعريف كيفيت، سيستم، سيستم مديريت، سيستم مديريت كيفيت
معرفي استانداردهاي سري9000 (مجموعه استانداردها)
مباني سيستم هاي مديريت كيفيت
مزاياي استقرار سيستم هاي مديريت كيفيت
مراحل پياده سازي استانداردISO9001:2000
فرايند اعطاي گواهينامه ISO9001:2000


قسمتی از متن پاوپوینت:
معرفي استاندارد ISO9001:2000:
اين استاندارد الزامات يك سيستم مديريت كيفيت را نشان مي دهد.
الزامات سيستم مديريت كيفيت كه در اين استاندارد تعيين شده است، مكمل الزامات و يا خواسته هاي مشخص شده  براي محصول هستند.بنابراين ،اين استاندارد بين الزامات سيستم مديريت كيفيت و الزامات ويا خواسته هاي مربوط به محصولات تمايز قايل است.
كليه الزامات اين استاندارد عمومي بوده و در تمام سازمانها از هر بخش صنعتي و يا اقتصادي و يا خدماتي بدون توجه به نوع، اندازه يا پيچيدگي و درجه محصول عرضه شده كاربرد دارد.
الزامات و يا خواسته هاي مربوط به محصولات مي توانند توسط مشتريان و يا توسط خود سازمان و يا پيش بيني خواسته هاي مشتري و يا به موجب مقررات و استانداردهاي اجباري تعيين گردند.
اين استاندارد ساختار غير تجويزي دارد و به سوالات ”چه چيزي(What)“و“چرا(Why)“ پاسخ مي دهد و نه به سوال چگونه(How). بنابراين در استاندارد قصد برآن نيست كه يكساني در ساختار سيستمهاي مديريت كيفيت يا يكساني در مستندات بوجود آيد. چراكه طراحي و بكارگيري سيستم مديريت كيفيت در يك سازمان تحت تأثير نيازهاي در حال تغيير، اهداف ويژه آن، محصولات ارائه شده ، فرايندهاي بكارگرفته شده ، اندازه و ساختار سازمان قرار مي گيرد.
اين استاندارد مي تواند توسط طرفهاي درون سازماني و برون سازماني از جمله سازمانهاي گواهي دهنده و يا مشتري بر حسب موارد مشخص شده در قرارداد في مابين ، جهت ارزيابي توانايي سازمان در برآورده كردن خواسته هاي مشتري، الزامات مربوط به قوانين و مقررات و الزامات خود سازمان مورد استفاده قرار گيرد ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "آشنايی با استانداردهای سري 9000 " می باشد که در حجم 53 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت کیفیت

تعداد مشاهده: 10416 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 53

حجم فایل:661 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش.